Lørdag var der kartofler på menuen hos Sigrids Stue i Gellerup. Kunstplatformen bød på udendørs langbords-middag, hvor lokale beboere, venner og bekendte kunne nyde resultaterne af årets kartoffelhøst i Bymarken. Initiativet er kunstnernes kritiske kommentar til den igangværende byudvikling i området.




