Her er en vejledning til at løse de mest almindelige problemer vi har set med håndtering af medlemskab og modtagelse af nyhedsmail.
Hvordan opretter jeg et medlemskab?
Det er ganske nemt. Gå ind i den ganske lille webshop og vælg abonnement med månedsvis eller årlig betaling. Da der betales transaktionsgebyr for hver betaling, foretrækker vi naturligvis at du vælger et med årlig betaling.
Du kan betale med Dankort, Visa og Mastercard. Men ikke debetkort, da de ikke tillader gentagne betalinger.
Jeg har fået nyt kreditkort, hvordan skifter jeg det?
Hvis du har fået nyt kreditkort – fx hvis det gamle er udløbet – så kan der naturligvis ikke længere trækkes automatisk.
Hvis du fortsat ønsker at have dit Vores Brabrand Medlemskab, så skal du tilføje kortinformationerne på det nye kreditkort.
Det gør du ved at logge ind på din konto via linket “Min konto” i sidefoden,nederst i det grå felt. Hvis du ikke kan huske din adgangskode, så kan du her bede om at få tilsendt en ny.
Når du er logget ind, kan du gå ind under Mit Medlemskab og tilføje det nye betalingskort.