
Mens de tilbageværende butikker i City Vest går og venter på nyt om planerne for et renoveret bydelscenter i den nordlige del af indkøbscentret, går Louis Nielsen nu i gang med en modernisering af den eksisterende butik i indkøbscentret.
Butikschef Sandra Lucassen, ejer af Louis Nielsen i City Vest, glæder sig til snart at kunne byde kunderne velkommen i en moderniseret brillebutik. Nu investerer hun et seks-cifret beløb i en ombygning af butikken.
“Vi vil gerne vise, at vi vil City Vest, og at vi også er her, når renoveringen er færdig,” siger butikschefen, som i juni 2023 overtog Louis Nielsen i City Vest.
“Vi renoverer butikken, og det bliver så godt, er jeg helt sikker på,” siger Sandra Lucassen.
Hendes butik er den eneste i Louis Nielsen-kæden, der endnu ikke er skiftet til det nye koncept med mere lækkert og eksklusivt inventar, lys i stativerne og et mere moderne udtryk. Det er der nu ved at blive lavet om på.
“Den nye butik bliver så flot med nye med oplyste reoler og nyt interiør. Det er en investering i fremtiden, og vi tror virkelig på det”
Lørdag d. 13. juni går håndværkerne i gang, mens butikken stadig holder åbent. Søndag og mandag d. 14. og 15. arbejdes der intenst, mens butikken holder lukket – og tirsdag d. 16. juni kl. 14 er Sandra Lucassen klar til at slå dørene op igen.
Det sker med fine tilbud hele ugen og ugen efter. Der vil være 50 procents rabat på alle glas ved køb af stel til minimum 795 kr. Personalet deler goodiebags ud fredag eftermiddag d. 19. juni, og DJ Magnus spiller musik udenfor butikken, hvor du også kan møde en maskot som vil uddele popcorn.
“Vi prøver virkelig at skabe noget liv i gaden. Først og fremmest for at vise, at vi mener det, når vi siger, at vi gerne vil blive her i centret. Det er også derfor, jeg investerer i en fornyelse af butikken”, siger hun.
Første del af 2026 har været ganske lovende, fortæller Sandra Lucassen. Optikerkæden har fået flere stamkunder, og hun oplever, at folk er gode til at sprede budskabet om den gode og kompetente service i butikken.
“Det er jo det, vi skal leve af. Det skal være rart at komme her,” siger hun.



