En ny rapport fra Teknik og Miljø tager temperaturen på den grønne mobilitetsplan, som byrådet vedtog sidste år. Konklusionen er, at der mangle penge til at gennemføre mange af indsatserne. Særlig slemt ser det ud for planerne om letbanens etape 2 til Brabrand, hvor der mangler finansiering på 1,7 mia. kr.




