Børne- og Undervisningsministeriet har offentliggjort, at syv skoler fra Aarhus Kommune skal være en del af den nationale forsøgsordning for skolemad. Sødalskolen er en af skolerne, der får tildelt i alt over 41 millioner kroner i perioden 2025 til 2028 til at servere et dagligt måltid mad for en del af deres elever.




