{"id":5296,"date":"2021-04-20T17:49:47","date_gmt":"2021-04-20T15:49:47","guid":{"rendered":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/?p=5296"},"modified":"2021-04-20T19:54:37","modified_gmt":"2021-04-20T17:54:37","slug":"ny-app-forbedrer-kunde-butiks-kommunikationen-i-city-vest-2","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/ny-app-forbedrer-kunde-butiks-kommunikationen-i-city-vest-2\/","title":{"rendered":"Ny app forbedrer kunde-butiks kommunikationen i City Vest"},"content":{"rendered":"\n
\"\"
City Vest-appen kan hentes gratis i Google Play eller App Store ved at s\u00f8ge p\u00e5 City Vest<\/em> (Foto: Pernille Christensen)<\/em><\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

<\/p>\n\n\n\n

City Vest har lanceret en ny app, som g\u00f8r kundeoplevelsen mere personlig og bel\u00f8nner loyale kunder. <\/strong><\/p>\n\n\n\n

Af Pernille Christensen<\/em><\/p>\n\n\n\n

Elsker du at shoppe gode tilbud? Og vil du gerne have nyheder fra din yndlingsbutik?<\/p>\n\n\n\n

S\u00e5 er der nu en endnu st\u00f8rre grund til at shoppe dine indk\u00f8b i City Vest i Brabrand. <\/p>\n\n\n\n

Storcenteret har nemlig lanceret en ny app<\/a>, der g\u00f8r det nemt og overskueligt at finde alle de gode tilbud. Samtidig opdateres den med sp\u00e6ndende nyheder, og giver dig overblikket over konkurrencer og events, s\u00e5 du aldrig misser noget. <\/p>\n\n\n\n

Center Marketing Manager hos City Vest, Anja Ballegaard, er meget positiv overfor den nye app, som allerede har v\u00e6ret en stor succes. <\/p>\n\n\n\n

\u201dAppen har bestemt allerede v\u00e6ret en stor succes, og vi h\u00e5ber, at mange flere vil bruge den. S\u00e5 bliver det endnu sjovere b\u00e5de for butikkerne og kunderne,\u201d forklarer Anja Ballegaard. <\/p>\n\n\n\n

Et fors\u00f8g p\u00e5 at skabe loyalitet<\/strong>
Storcentreapps er blevet enormt popul\u00e6re, og efterh\u00e5nden findes der ikke \u00e9t storcenter, som ikke tilbyder deres kunder en app. <\/p>\n\n\n\n

Grunden til dette skyldes if\u00f8lge forskningschef hos Fremforsk, Marianne Levinsen, at centrene \u00f8nsker at k\u00f8be loyalitet hos deres kunder: <\/p>\n\n\n\n

\u201dDet er jo blandt andet et fors\u00f8g p\u00e5 at g\u00f8re det nemmere at v\u00e6re kunde, og fra butikkernes side at kunne skr\u00e6ddersy noget til hver enkelte. Men samtidig er det i h\u00f8j grad ogs\u00e5 et fors\u00f8g p\u00e5 at k\u00f8be en form for loyalitet hos kunderne.\u201d <\/p>\n\n\n\n

Dog er Marianne Levinsen ikke sikker p\u00e5, at alle kunder hopper p\u00e5 den id\u00e9:<\/p>\n\n\n\n

\u201dSp\u00f8rgsm\u00e5let er dog hvor mange der egentlig f\u00f8ler en st\u00f8rre loyalitet til centrene, bare fordi de downloader disse apps.\u201d<\/p>\n\n\n\n

Forbedrer kommunikation mellem butik og kunder\u00a0<\/strong>
Mens Marianne Levinsen ikke er sikker p\u00e5, at kunderne f\u00f8ler mere loyalitet p\u00e5 grund af appen, s\u00e5 mener Anja Ballegaard at City vest-appen besidder nogle kommunikative fordele, som b\u00e5de kunderne og butikkerne kan nyde godt af.\u00a0<\/p>\n\n\n\n

\u201dButikkerne f\u00e5r mulighed for at kunne kommunikere direkte til de kunder, som har vist interesse i deres butik og produkter. Det svarer jo lidt til at kunne ligge et personligt brev med nyheder og gode tilbud i kundernes postkasse – dette er bare meget smartere,\u201d siger Anja Ballegaard. <\/p>\n\n\n\n

Og netop denne fordel var i langt overvejende grad grunden til at City Vest oprettede appen. <\/p>\n\n\n\n

\u201dVi har \u00f8nsket at blive t\u00e6ttere forbundet med vores kunder. Ved hj\u00e6lp af appen kan vi kommunikere lige pr\u00e6cis det, en given kunde \u00f8nsker at h\u00f8re fra os. N\u00e5r man opretter sig, v\u00e6lger man nemlig selv, hvilke butikker man vil h\u00f8re fra, og dermed sk\u00e6rer man uinteressant information fra.\u201d <\/p>\n\n\n\n

\"\"
Ude foran City Vest er de ved at l\u00e6gge sidste h\u00e5nd p\u00e5 facaden, inden den helt store gen\u00e5bning onsdag d. 20 april (Foto: Peter From Jacobsen)<\/em><\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

<\/p>\n\n\n\n

En vigtig faktor<\/strong>
Netop p\u00e5 det punkt har City Vest-appen m\u00e5ske fat i den lange ende. For at skr\u00e6ddersy information til den enkelte kunde er if\u00f8lge Marianne Levinsen, en vigtig faktor for, at storcentreapps bliver en succes.<\/p>\n\n\n\n

\u201dDet er rigtig vigtigt, at man med de her apps form\u00e5r at skr\u00e6ddersy informationerne til kunderne. Ellers bliver folk bare irriteret og melder det fra. Der er ofte s\u00e5 meget st\u00f8j, salg og tilbud p\u00e5 de her apps, og kunderne gider i al sin enkelthed ikke spam S\u00e5 informationen skal skr\u00e6ddersys til kunden.\u201d\u00a0<\/p>\n\n\n\n

Af den grund, er der ogs\u00e5 mange kunder, som slet ikke f\u00f8ler at storcentreapps er tiltalende, forklarer Marianne Levinsen:<\/p>\n\n\n\n

\u201dDer findes jo forskellige kundegrupper. Nogen synes, at det er fantastisk, og andre gider det ikke. S\u00e5 en app er ikke nok, hvis man gerne vil ramme alle kunder.\u201d  <\/p>\n\n\n\n

Men selvom det ikke er alle kundegrupper storcentreappsene tiltaler, s\u00e5 g\u00e5r det dog if\u00f8lge Marianne Levinsen, godt med udbredelsen af storecentreapps.<\/p>\n\n\n\n

\u201dJeg tror generelt, at det g\u00e5r meget godt. Der er mange, som downloader de her apps, fordi de kan f\u00e5 fordele ud af det. S\u00e5 jeg tror, at det g\u00e5r stille og rolig fremad med udbredelsen af appsene.\u201d<\/p>\n\n\n\n

Appens betydning i lokalomr\u00e5det<\/strong>
Det er ikke kun for de loyale kunder i City Vest, men ogs\u00e5 for de lokale beboere i Brabrand, at der er fordele ved at downloade appen, fort\u00e6ller Anja Ballegaard:<\/p>\n\n\n\n

\u201dVi har mange loyale kunder, og dagligt bes\u00f8gende, som med stor gl\u00e6de kan f\u00e5 mange fordele ud af at bruge appen, n\u00e5r de bes\u00f8ger os. Samtidig kan de optimere deres bes\u00f8g yderligere, da man ofte kan f\u00e5 mere med hjem for pengene, hvis man husker at bruge appen, mens man er her.\u201d<\/p>\n\n\n\n

Appen g\u00f8r det samtidig nemmere for beboerne i lokalomr\u00e5det at st\u00f8tte op om deres lokale detail- og specialvarehandel.\u00a0<\/p>\n\n\n\n

\u201dMed City Vest appen har lokalomr\u00e5det mulighed for at holde sig opdateret p\u00e5 de tiltag og tilbud der er i City Vest. N\u00e5r lokalomr\u00e5det st\u00f8tter butikkerne, st\u00f8tter de samtidig op om, at den lokale detail og specialvarehandel trives,\u201d udtaler Anja Ballegaard.<\/p>\n\n\n\n

\"\"
I City Vest-appens pointshop optjener kunderne 10 point. pr. bes\u00f8g, som kan bruges p\u00e5 gaver i appen (Foto: Pernille Christensen)<\/em><\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Pointshop og personlige tilbud <\/strong>
Anja Ballegaard fort\u00e6ller, at en af de funktioner som s\u00e6rligt har trukket kunder til appen, er pointshoppen.<\/p>\n\n\n\n

I pointshoppen f\u00e5r kunderne 10 point pr. bes\u00f8g, og appen registrerer helt automatisk, n\u00e5r kunderne bes\u00f8ger shoppingcenteret. Pointene giver adgang til gratis gaver, som kunden finder i appen. Jo flere point en kunde har, jo st\u00f8rre gaver kan kunden v\u00e6lge. <\/p>\n\n\n\n

Men selvom pointshoppen er velbes\u00f8gt, er det ikke den funktion alene, som City Vest h\u00e5ber p\u00e5, tr\u00e6kker kunder til appen. <\/p>\n\n\n\n

\u201dVi ser at det, der tr\u00e6kker kunder til appen, er et sammenspil af det hele. Vi har blandt andet sp\u00e6ndende tilbud, som kun f\u00e5s gennem appen,\u201d siger Anja Ballegaard. <\/p>\n\n\n\n

Netop dette med specialtilbud, som kun kan f\u00e5s gennem appen, er en tendens, som virkelig har sat sit pr\u00e6g p\u00e5 detailhandlen, forklarer Marianne Levinsen:<\/p>\n\n\n\n

\u201dVi ser det samme med for eksempel Coop-appen. Der efterh\u00e5nden s\u00e5dan, at man skal have en app, for at kunne f\u00e5 tilbud. Der er nogen, som synes, at det er fantastisk. Og s\u00e5 er der nogen, som slet ikke gider det.\u201d <\/p>\n\n\n\n

Jo flere brugere jo flere tilbud<\/strong>
If\u00f8lge Anja Ballegaard tegner det dog til, at de fleste City Vest kunder godt gider bruge appen. Appen har indtil videre v\u00e6ret en stor succes, og det h\u00e5ber Anja Ballegaard, forts\u00e6tter fremadrettet:<\/p>\n\n\n\n

\u201dVi h\u00e5ber, at mange vil downloade appen. Hvis man gerne vil st\u00f8tte det lokale, er det en super god m\u00e5de til at holde sig opdateret p\u00e5, i forhold til de ting som man interesserer sig for.\u201d <\/p>\n\n\n\n

Appen kan hentes gratis i Google Play<\/a> eller App Store<\/a> ved at s\u00f8ge p\u00e5 City Vest. <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

City Vest-appen kan hentes gratis i Google Play eller App Store ved at s\u00f8ge p\u00e5 City Vest<\/em> (Foto: Pernille Christensen)<\/em><\/p>\n

City Vest har lanceret en ny app, som g\u00f8r kundeoplevelsen mere personlig og bel\u00f8nner loyale kunder. <\/p>\n

Af Pernille Christensen<\/em><\/p>\n

Elsker du at shoppe gode tilbud? Og vil du gerne have nyheder fra din yndlingsbutik?<\/p>\n

S\u00e5 er der nu en endnu st\u00f8rre grund til at shoppe dine indk\u00f8b i City Vest i Brabrand. <\/p>\n

 » Read more about: Ny app forbedrer kunde-butiks kommunikationen i City Vest  »<\/a><\/p>\n","protected":false},"author":352,"featured_media":5311,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_relevanssi_hide_post":"","_relevanssi_hide_content":"","_relevanssi_pin_for_all":"","_relevanssi_pin_keywords":"","_relevanssi_unpin_keywords":"","_relevanssi_related_keywords":"","_relevanssi_related_include_ids":"","_relevanssi_related_exclude_ids":"","_relevanssi_related_no_append":"","_relevanssi_related_not_related":"","_relevanssi_related_posts":"","_relevanssi_noindex_reason":"","footnotes":""},"categories":[544],"tags":[669,625],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5296"}],"collection":[{"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/users\/352"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5296"}],"version-history":[{"count":8,"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5296\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5364,"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5296\/revisions\/5364"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5311"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5296"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5296"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/voresbrabrand.dk\/lokalefortaellinger\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5296"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}